قوانین و مقررات

حق نشر

● تمامی مطالب، محتوا، قالب و گرافیک در این پورتال شامل قانون کپی رایت © می باشد. استفاده یا بازنشر به هر شکل توسط سایر سایت ها، وبلاگ ها، نشریات، تلویزیون، اپلیکیشن ها و سایر رسانه ها تنها در صورتی مجاز می باشد که با درج لینک فعال به سایت منبع «دانستنی ها » همراه باشد.

سلب مسئولیت

● پیوند و نام اصلی پورتال با عنوان “ دانستنی ها ” و آدرس “ www.Agahi-masraf.ir ” بوده، کلیه اسم های مشابه، نوعی جعل و سوء استفاده از این نام می باشد و ارتباطی با این مجموعه ندارند.

● شما با استفاده از اطلاعات، مقالات، مطالب و محصولات این پورتال، موافقت خود را با شرایط و ضوابط موجود در اینجا نشان داده اید.

● این پورتال تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

● بهره برداری و استفاده از اطلاعات این پورتال با ذکر نام و لینک فعال” دانستنی ها ” به عنوان منبع و برای مقاصد مطابق با قوانین اعلام شده، مجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه تخلف یا استفاده غیرمجاز از اطلاعات، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت پورتال، پیگرد قانونی خواهد داشت.

● علی رغم این که تیم مدیریت” دانستنی ها ” نیز می تواند نظرات را ویرایش، حذف و تأیید کند، مسئولیت درج هر نوع نظری بر عهده نظردهنده می باشد.

● فعالیت اشخاص در ” دانستنی ها ” با هر زبان، قومیت، نژاد، دین، ملیت و از هر محل سکونتی آزاد است.

● پورتال ” دانستنی ها ” یک پورتال اطلاع رسانی به رسم الخط پارسی است. لذا پارسی نویسی، اولین نکته ای است که در هر دیدگاه یا نظری باید رعایت شود. نوشته های انگلیسی و یا (فینگلیش) بدون اخطار قبلی پاک خواهد شد.

● توهین به هر شخص با هر قومیت، نژاد، زبان، دین و ملیت در این پورتال ممنوع می باشد و همچنین ارائه نظرات و بحث های تفرقه انگیز بین اقوام ایرانی و ادیان و طرح نظراتی که موجب ایجاد تنش بین نظردهندگان می گردد، خودداری شود.

● کالاها یا سایت های تبلیغ شده غیر مرتبط با ” دانستنی ها ” ، صرفاً آگهی تبلیغاتی می باشند، پورتال ” دانستنی ها “مسئولیتی در قبال محتوا یا تأیید آن ها به عهده نخواهد داشت.

● تمامی تماس های الکترونیک با پورتال” دانستنی ها ” به صورت محرمانه نزد مدیریت پورتال ثبت می گردد و هرگونه فعالیت خارج از قوانین پورتال، تهدید، اقدام به هک یا آسیب رساندن به وب و کاربران آن، پیگرد قانونی خواهد داشت و به مسدود شدن IP خاطی منجر خواهد گردید و در صورت درخواست مجاری قانونی اطلاعات خواسته شده، اعلام می گردد.

انتقادات

● بازدیدکنندگان می توانند با ارسال پیام به ایمیل ما، انتقادات و شکایات خود را نسبت به انتشار آگهی های غیر مرتبط و یا مطالب غیر تخصصی به مدیران و یا هماهنگ کننده های پورتال اعلام نمایند.

● اگر شما نویسنده مطلبی در ” دانستنی ها ” هستید و مایلید آن موضوع از Agahi-masraf.ir حذف شود یا هر نوع انتقاد نسبت به محتواهای موجود دارید، لطفاً با ما از طریق لینک http://agahimasraf.ir/contactus تماس برقرار نمایید، لطفاً در پیام خود: نام و نام خانوادگی، مؤسسه یا وبسایت/وبلاگ، عنوان شغلی، ایمیل یا تلفن، عنوان مطلب و دلیل درخواست را ذکر نمایید. پیغام شما ظرف مدت 48 ساعت جهت بررسی هویت و درخواست، پاسخ داده می شود.

دکمه بازگشت به بالا