اخبارخودرو

شرکت امدادخودرو ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود

دانستنی :شرکت امدادخودروایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، این امکان را فراهم ساخته که از این پس، ثبت درخواست امداد و استفاده از خدمات خودرویی این مجموعه برای ناشنوایان، با استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی ارایه خدمات، از طریق وب‌سایت رسمی شرکت امدادخودرو ایران، بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی امکان‌پذیر شود.

به گزارش دانستنی ،به نقل از امدادخودرو ایران، شرکت امدادخودروایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، این امکان را فراهم ساخته که از این پس، ثبت درخواست امداد و استفاده از خدمات خودرویی این مجموعه برای ناشنوایان، با استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی ارایه خدمات، از طریق وب‌سایت رسمی شرکت امدادخودرو ایران، بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی امکان‌پذیر شود.

این اقدام با توجه به آمارهای رسمی منتشرشده از سوی کمیته شنوایی صورت گرفته که نشان می‏دهد بیش از نیم میلیون نفر از هموطنان کم‏شنوا و ناشنوا هستند و با توجه به ساختار شبکه امدادرسانی مبتنی بر تماس‌های تلفنی، پیش از این امکان ارایه خدمات خودرویی به جامعه ناشنوایان کشور وجود نداشته است.

بنابر تمهیدات صورت گرفته، زیرساخت‌های سیستمی مناسب ایجاد شده تا کلیه مراحل درخواست امداد از هنگام ثبت تا اعزام امدادگر به محل، به صورت آنلاین توسط مرکزپاسخگویی رصد و از حسن خدمت‌رسانی امدادگر اطمینان حاصل شود.

هموطنان ناشنوا با مراجعه به وب سایت https://096440.com/ قادر خواهند بود هنگام ثبت درخواست خود گزینه «ناشنوا» را انتخاب کنند تا تمامی مراحل به‏صورت آنلاین و متناسب با شرایط این عزیزان انجام پذیرد.

لازم به ذکر است شرکت امدادخودرو ایران، ارائه این خدمت جدید را به اطلاع انجمن خانواده ناشنوایان ایران و کانون ناشنوایان ایران رسانده و می‌کوشد تمام توان خود را برای عرضه هرچه بهتر خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران‏خودرو به کار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا