اخبارامنیت شبکهپلیس راهنمایی و رانندگیهشدارهای پلیسی

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله‌ سارق اطلاعات کارت بانکی

دانستنی :فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری نوجوان ۱۶ ساله‌ای خبر داد که با سرقت اطلاعات کارت بانکی افراد اقدام به ۲۱ فقره برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان در کشور کرده بود.

به گزارش دانستنی ، از ایسنا،سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا و اعلام شکایتی مبنی بر این که طی دو مرحله مبلغ ۲۵ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از کارت بانکی وی برداشت شده است، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس فتای شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت پسر ۱۶ ساله ای در شهر جدید هشتگرد دستگیر شدکه در مواجهه با مستندات موجود، به ۲۱ فقره کلاهبرداری اینترنتی با سوء استفاده از اطلاعات حساب افراد در شهرهای مختلف کشور اقرار کرد.

سرهنگ فضلی علیشاه تصریح کرد: این پسر ۱۶ ساله در خصوص تبلیغات خرید اپلیکیشن در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی افراد را به ورود به درگاه خرید اینترنتی ترغیب و از این طریق اطلاعات حساب طعمه‌های خود را سرقت و متعاقبا حساب آن ها را خالی می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که میزان کلاهبرداری متهم ۶۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است اظهار کرد: تلاش برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا