Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
مگر تا الان تحت تاثیر همه جانبه تحریم‌ها نبوده‌ایم؟ فعالیت‌های فضایی کاملا صلح آمیز است و تحریم‌ه
امنیت شبکه

تحریم‌ها تاثیری در پروژه‌های فضایی ندارد

دانستنی :مگر تا الان تحت تاثیر همه جانبه تحریم‌ها نبوده‌ایم؟ فعالیت‌های فضایی کاملا صلح آمیز است و تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روند توسعه و پیشرفت این برنامه‌ها نخواهد داشت.

به گزارش دانستنی ،ئس از اینکه سه سازمان وابسته به صنعت فضایی ایران از سوی خزانه‌داری آمریکا تحریم شدند، مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران، در اینستاگرام خود به این مساله واکنش نشان داد و برای چندمین مرتبه اعلام کرد، تحریم‌ها تاثیری در پیشرفت پروژه‌های فضایی ایران ندارد.

وی گفت: تحریم! این کلمه‌ای است که این روزها از زبان دولتمردان آمریکا زیاد شنیده می شه و به تازگی تحریم سازمان فضایی، پژوهشگاه فضایی و پژوهشگاه هوافضا هم به آن‌ها اضافه شده است.

در تمام این سال‌ها که برنامه‌های فضایی ایران با اقتدار پیش رفته، مگر تحت تاثیر همه جانبه تحریم‌ها نبوده‌ایم؟

رئیس سازمان فضایی ایران افزود: جوانان خلاق و متخصص ایران با اعمال تمام محدودیت‌ها و با شعار ما می‌توانیم شگفتی‌ساز شدند و در عرصه فضایی درخشیدند. از این پس هم این موضع گیری در برابر فعالیت‌های فضایی کاملا صلح آمیز سازمان فضایی ایران، هیچ تاثیری بر روند توسعه و پیشرفت این برنامه‌ها نخواهد داشت و با خودباوری که در جوانان و متخصصین ایران اسلامی وجود دارد، با شتاب بیشتر پروژه‌های خود را پیش خواهیم برد.

براری تصریح کرد: مقاصد ما کاملا صلح آمیز است و عضویت سازمان فضایی در کمیته استفاده صلح آمیز از فضای ماورای جو سازمان ملل و موضع گیری‌های ما در مجامع بین‌المللی گویای این نکته است.

وی افزود: هدف ما در توسعه فناوری فضایی بومی، ارائه خدمات کاربردی به جامعه، مدیریت بهینه منابع و در نهایت ارتقاء کیفیت زندگی مردم است و در این مسیر تلاش خود را دوچندان خواهیم کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا