اجتماعیاخباراخبارخانهلوازم خانگی

دومین مرحله توزیع لوازم خانگی بین سیل زدگان گلستانی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: مرحله دوم توزیع لوازم خانگی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان آق قلا انجام شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آگاهی مصرف، محمدمهدی سلمان زاده اظهار کرد: مرحله دوم توزیع لوازم خانگی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان آق قلا انجام شد.

وی افزود: مرحله دوم توزیع کالا که شامل ۶ قلم کالا (یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو، قابلمه و ظروف) بود امروز (چهارشنبه) با همکاری سه گروه جهادی همکار ستاد در شهرستان آق قلا و در روستاهای چن سبیلی، یلمه خندان، سقر یلقی و سیدلر توزیع شد.

سلمان زاده گفت: از مجموع چهار هزار لوازم خانگی تهیه شده تعداد ۸۰۰ بسته به مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافت که به تدریج پس از اعلام لیست آن از سوی کمیته امداد استان در اسرع وقت توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: آنچه در این قضیه قابل توجه بوده رعایت سه اصل که شامل عمل به وعده‌های داده شده از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سرعت تهیه و توزیع لوازم زندگی در شرایط ابتدای سال و تاکید بر بازگشت خانواده‌ها به زندگی عادی و سوم هم نگاه به نیازمندان است.

سلمان زاده اظهار کرد: دومین وعده داده شده توزیع دام سبک به سیل زدگان استان بوده است که پس از خریداری گوسفند از عشایر استان، توزیع آنها در بین دامداران آسیب دیده و برابر لیست مورد تأیید دامپزشکی، جهاد کشاورزی و استانداری در هفته گذشته درشهرستان گنبد (ایستگاه عشایری چپرقویمه) انجام و لذا وعده محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: سومین وعده ستاد در زمینه ایجاد سه هزار شغل در سطح استان و با اولویت مناطق سیل زده است که به زودی آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

 

انتهای پیام///

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا