اخبارخودرو

افت قیمت خودرو با بازداشت مدیران خودروساز

دانستنی :: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تغییر و تحول در مدیریت خودروسازان و بازداشت برخی از مدیران این شرکت‌ها پای سوداگران از بازار کوتاه شده و قیمت‌ چهارچرخ‌ها روند کاهشی را تجربه می‌کند.

به گزارش دانستنی ، به نقل از خانه ملت،محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بازداشت مدیران خودروساز، گفت: قیمت واقعی خودرو براساس دستمزد و درآمد مردم مشخص می‌شود بنابراین قیمت‌های کنونی کاذب بوده و دلالان در تلاش‌اند با مدیریت بازار از کاهش بهای چهارچرخ‌ها جلوگیری کنند.

بازداشت مدیران خودروساز، پای دلالان را از بازار خودرو کوتاه می‌کند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود: با تغییر و تحول در مدیریت خودروسازی‌ها و بازداشت برخی از مدیران این شرکت‌ها پای سوداگران از بازار کوتاه شده و قیمت‌ها روند کاهشی را تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم به فروش فوری خودروسازان اعتماد نداشتند، ادامه داد: مردم معتقدند حتی اگر ۲۰ روز نیز برای ثبت نام در فروش فوری خودروسازان تلاش کنند، نمی‌توانند موفق به خرید شوند.

خودروسازان خودروهای بسیاری را دپو کردند که بسیاری از آنها به دلیل نبود قطعات جزیی در پارکینگ‌ها خاک می‌خورند، می‌توان این قطعات را نیز از بازار داخلی تامین کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مدیران خودروسازی‌ها باید با تغییر تاکتیک، خودرو را به دست مصرف کننده واقعی برسانند، اضافه کرد: مدیریت جدید ایران خودرو باید در فضایی آرام در وهله نخست تیراژ تولید خودرو را افزایش دهد و در مرحله بعدی سلامت را به قطعه سازی بازگرداند.

سازمان بازرسی باید به تولید انحصاری قطعه ورود کند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سازمان بازرسی باید به تولید انحصاری قطعه ورود کند، ادامه داد: بازداشت مدیران خودروسازی موجب احساس خطر دلالان شده در نتیجه پای آنها از بازار خودرو کوتاه می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان خودروهای بسیاری را دپو کردند، تصریح کرد: بسیاری از این خودروها به دلیل نبود قطعات جزیی در پارکینگ‌ها خاک می‌خورند که می‌توان این قطعات را نیز از بازار داخلی تامین کرد، در صورت تکمیل و عرضه این خودروها قیمت چهارچرخ‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا