اخباربرق

شش میلیون مشترک برق ثبت نکرده اند

دانستنی :معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت:مشترکانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سامانه قبض سبز اقدام نکرده اند خواست با سر شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ نسبت به ارسال شناسه قبض خود مبادرت تا طرح هرچه زودتر آغاز شود.

به گزارش دانستنی ،از تسنیم،غلامعلی رخشانی مهر افزود: تنها شش میلیون مشترک برق هنوز اطلاعات خود را در سامانه مزبور ثبت نکرده اند.

وی از مشترکانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در سامانه قبض سبز اقدام نکرده اند خواست با سر شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ نسبت به ارسال شناسه قبض خود مبادرت تا طرح هرچه زودتر آغاز شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خصوص سئوالی مبنی بر اینکه آیا تفاوتی بین سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ با ۲۰۰۰۱۵۲۱ وجود دارد، گفت: سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ برای تهران بزرگ و سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ برای همه کشور است.

وی افزود: مشترکان تهرانی هم می توانند به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ و هم سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ نسبت به شناسه قبض خود اقدام کنند.

رخشانی مهر اظهارداشت: سایر استان ها نیز سرشماره های مخصوص به خود را به مشترکان اعلام کرده اند.

وی گفت: تمامی شماره های ارسالی به سامانه قبض سبز مورد راستی آزمایی قرار می گیرد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیرافزود: بطورکلی از تمامی درگاه های الکترونیکی که در دسترس مردم قرار دارد برای ثبت نام قبض سبز بهره گیری می شود.

وی اظهارداشت: ساده ترین راه ثبت نام از طریق پیامک و ارسال شناسه قبض برق به سرشماره های ۱۰۰۰۱۵۲۱ و ۲۰۰۰۱۵۲۱ است.

رخشانی مهر گفت: ثبت نام ازطریق وب سایت شرکت توانیر، شرکت های توزیع نیروی برق استان ها و نرم افزارهای پرداخت الکترونیکی نیز امکان پذیر است.

وی در ادامه یادآورشد: جدا از این ماموران قرائت برق نیز بطور مرتب به درب منازل شهروندان مراجعه و اطلاعات مشترکان را جمع آوری می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا