اخبارپلیس راهنمایی و رانندگیهشدارهای پلیسی

ثبت نام بیش از ۱۰ هزار راننده در سامانه سپند

دانستنی :فرمانده انتظامی پایتخت گفت: تاکنون ۱۰ هزار راننده در سامانه سپند ثبت نام کرده اند و سایر رانندگان سرویس مدارس تا ۱۵ مهر مهلت ثبت نام دارند.

به گزارش دانستنی ،از مهر،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عدم رعایت قانون و مقررات توسط رانندگان سرویس مدارس خط قرمز پلیس است و اگر راننده سرویسی قوانین را رعایت نکند با او برخورد جدی خواهیم کرد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۷ هزار سرویس مدرسه در پایتخت فعالیت می کنند.

سردار رحیمی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار راننده در سامانه سپند ثبت نام کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت تاکید کرد: همانطور که قبلا گفتم آموزش مهمترین موضوعی است که در دستور کار پلیس قرار دارد و ۳ هزار راننده ای که در سامانه سپند ثبت نام کردند آموزش های لازم را دریافت کردند.

وی گفت: مدیران مدارس باید افرادی را به عنوان رانندگان سرویس مدارس انتخاب کنند که از سلامت و صلاحیت لازم  برخوردار باشند چرا که مسئولیت سرویس های مدارس به عهده مدیران است.

سردار رحیمی تصریح کرد: در کنار سایر مسائل سلامت خودرو هم برای پلیس بسیار مهم است. هر سه ماه یک بار وضعیت تخلفات سرویس مدارس مورد بررسی قرار می گیرد و رانندگانی که قانون را رعایت کرده باشند تشویق می شوند و همچنین افرادی که مقررات را رعایت نکنند مورد تذکر قرار می گیرند.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: در صورت بروز حادثه اولین مسئولیت به عهده مدیران مدارس است. تمامی رانندگان سرویس مدارس باید تا ۱۵ مهر ماه در سامانه سپند ثبت نام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است با شروع مدارس افزایش ۳۰ درصدی ترافیک داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا