اخبارپلیس راهنمایی و رانندگیهشدارهای پلیسی

مدیریت ترافیک اتوبان‌ها با هلی شات

دانستنی :فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیک پایتخت در روز اول مهر گفت: با رصد دوربین‌ها وضعیت ترافیک را نسبت به سال گذشته مطلوب ارزیابی می‌کنیم.

به گزارش دانستنی ،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازدید از مرکز مانیتورینگ پلیس راهور پایتخت  در آستانه بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی تهران تمام توان خود را برای اجرای ماموریت و تسهیل در تردد دانش آموزان به کار بسته اند.

 رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی و تجارب سال قبل احتمال می دادیم که افزایش ترافیک ۲۵ تا ۳۰ درصدی داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس رصد دوربین ها و گزارش ماموران پلیس راهور تااین لحظه وضعیت‌ترافیک مطلوبی را در تمامی معابر میادین و مقاطع شاهد هستیم.

سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که تمام مأموران پلیس پیشگیری یگان امداد و پلیس راهور در آماده باش ۱۰۰ درصدی تا ۲۰ مهر قرار دارند اعلام کرد: از امروز امکان رصد هوشمند ترافیک تهران به وسیله هلی شات فراهم شده و هلی شات نیز به توان پلیس راهور افزوده شده است. در صددیم از هلی شات برای مدیریت و کنترل ترافیک در بزرگراه‌ها و معابر که فاقد دوربین هوشمند هستند استفاده کنیم.

رئیس پلیس پایتخت به رصد نامحسوس سرویس مدارس اشاره و اعلام کرد در خصوص چگونگی سرویس مدارس به مدیران نکاتی را اعلام کرده‌ایم اما نظارت و بازرسی  آنها بر عهده پلیس است البته پلیس هم به شکل محسوس و نامحسوس بر آنها نظارت می کند.

وی به سامانه سپند پرداخت و گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار راننده در این سامانه ثبت نام کرده اند اما لازم است مدیران همکاری لازم را در خصوص سرویس مدارس با پلیس داشته باشند و به نکاتی که پلیس اعلام می‌کند توجه لازم را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا