مالی و اقتصادی

نقش آگاهی مصرف کننده در کیفیت تولید

آگاهی مصرف کننده از حقوق خود موجب افزایش کیفیت تولید و رونق تولید و ایجاد ثروت خواهد شد.

محمد دره وزمی در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از تولید کنندگان برتر استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه تولید کننده و مصرف کننده لازم و ملزوم یکدیگر هستند، افزود: تا مصرف کننده نباشد، حضور تولید کننده معنا پیدا نخواهد کرد و تولید کننده کار و خدمت را که تولید خواهد کرد باید با رعایت حقوق مصرف کننده در اختیار وی بگذارد.

آگاهی مصرف کننده باعث افزایش کیفیت تولید می شود

آگاهی مصرف کننده باعث افزایش کیفیت تولید می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: آگاهی مصرف کننده از حقوق خود و مطالبه گری موجب ارائه کالا و خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب از سوی تولید کننده خواهد بود.

وی تصریح کرد: وقتی مصرف کننده به حقوق خود آگاهی داشته باشد، تولید کننده نمی‌تواند هر کالایی و با هر قیمت و کیفیتی عرضه کند و این مسئله باید بین مصرف کنندگان و همچنین واحدهای تولیدی نهادینه شود.

وی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را موجب ارتقای کیفیت تولید دانست و گفت: تولید باکیفیت موجب توان حضور در عرصه جهانی و ثروتمندتر شدن و رونق تولید خواهد شد و رونق تولید موجب ایجاد ثروت در استان و در نهایت آبادانی خواهد شد.

توجه به نیاز مصرف کننده در تولید

دره وزمی تاکید کرد: در دنیای امروز باید کالا متناسب با نیاز مصرف کننده تولید شود و تنوع محصولات هم متناسب با آن باشد و اگر بتوانیم این مسئله را نهادینه کنیم، به حقوق مصرف کننده احترام گذاشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۸۰۰ واحد تولیدی در کردستان، گفت: برندهای خوبی در استان مطرح هستند و هرچه بتوانیم کالاهایی با برندهای مطرح و دارای توجیه اقتصادی تولید کنیم، تولید استان رونق پیدا خواهد کرد و موجب ایجاد ثروت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بر بکارگیری ثروت‌های بالقوه استان برای رونق تولید تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های استان از جمله مرزها و گردشگری استان موجب خلق ثروت در استان خواهد شد و این جز با حضور فعال بخش خصوصی و حمایت دولت میسر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور خلق ثروت در استان، به دنبال ایجاد صنایع پیشران هستیم و در راستای پیشرفت کردستان در شان مردم این استان از تمام ظرفیت‌های داخلی و ملی استفاده خواهیم کرد و از سرمایه گذاری خارجی حمایت خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا