اخباربیمه

تخفیفات ویژه بیمه نوین در بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری

دانستنی :شرکت بیمه نوین با هدف ارج نهادن به مشتریان خود، بیمه­‌های عمر و سرمایه‌گذاری را در شهریور و مهر ماه با شرایط استثنائی به فروش می­ رساند.

به گزارش دانستنی ،این شرکت به پاس اعتماد مشتریان، بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود را در بازه زمانی ٢٣ شهریور الی ٣٠ مهر ماه سال جاری با شرایط و تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد.

بر این اساس، بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین با ٣٠ درصد تخفیف در هزینه‌های بیمه‌گری و دیگر شرایط ویژه در بازه زمانی مذکور به فروش می‌رسند.

بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین از جمله محصولات متمایز این شرکت است و ارائه بیمه درمان تکمیلی در قالب طرح شایگان و نیز ایجاد شرایط خرید اقساطی بیمه نامه اتومبیل در قالب طرح ستایش نوین، از جمله مزایایی است که بیمه نوین برای دارندگان بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری خود در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان جهت تهیه بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری و یا کسب آگاهی‌های بیشتر علاوه بر مراجعه به شعب و نمایندگی­‌های بیمه نوین، می­ توانند با خط تلفن ویژه ٢٣٠۴٧-٠٢١ تماس حاصل کرده و یا به پایگاه تخصصی بیمه‌های زندگی بیمه نوین به آدرس life.novininsurance.com مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا