اجتماعیاخباراخباراقتصادیمالی و اقتصادیمسئولیت اجتماعیمسئولیت اجتماعی

تشکیل شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی

اولین جلسه سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی  دهم شهریور ماه در محل شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

مسئولیت اجتماعی

  • در جلسه سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی چه گذشت؟

به گزارش آگاهی مصرف به نقل از رسانه مسئولیت اجتماعی ،  اولین جلسه سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی  دهم شهریور ماه در محل شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

در این جلسه دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی ، اهداف و برنامه های این جشنواره که در راستای ترویج فرهنگ و قدردانی از فعالان حوزه مسئولیت اجتماعی است را برای شورای سیاستگذاری بیان کرد.

در این جلسه اعضای کمیته های مربوطه معرفی و هر یک از اعضای کمیته ها نسبت به برنامه ریزی و مراحل کار جشنواره، نظرات خود را بیان کردند.

  • چه موضوعاتی مطرح شد؟

در این جلسه موضوعات زیر بیان شده است:

اهداف جشنواره
زمان برگزاری
مخاطبین جشنواره
تهیه پیش‌نویس شیوه نامه

  • دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره/ اهداف جشنواره

نادری دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین جلسه بر فعالیت شرکت هایی که دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و اقدامات موثری در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (csr) انجام داده‌اند، تاکید نمود و یکی از اهداف جشنواره را معرفی و قدردانی از فعالان حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد.

  • معاون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نفت/ اهمیت توسعه پایدار و محیط زیست

شهرام فرضی معاون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نفت بر اهمیت توسعه پایدار و محیط زیست تاکید کرد و افزود:

اهمیت توسعه پایدار و محیط زیست موضوعی است که باید برای ارزیابی متقاضیان مدنظر قرار گیرد.

  • مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شرکت های صنعتی ایران / ظرفیت دفاتر و شرکت های استانی و منطقه ای شرکت شهرک های صنعتی

امید ساعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شرکت های صنعتی ایران به ظرفیت دفاتر و شرکت های استانی و منطقه ای شرکت شهرک های صنعتی اشاره کرد.

در حوزه های اطلاع رسانی و ارتباطی میتوان از ظرفیت استان ها، شهرستان ها و شهرک های صنعتی بهره گرفت.

  • مسئول برنامه csr اداره کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت/ مشارکت های اجتماعی

داوود پیرانی نیز در ادامه جلسه ضمن بیان پیشنهاد خود را نسبت به برگزاری این رویداد ملی، گفت:

مشارکت های اجتماعی، یکی از ارکان مهم حوزه سلامت است و در این راستا باید به لایه‌های مختلف اجتماع، مخصوصاً مناطق و محلات توجه ویژه داشته باشیم.

  • مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی / ضرورت توجه به حوزه فرهنگی و ترویجی مسئولیت اجتماعی

سید رضا جمشیدی، مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی، ترویج را به عنوان یکی از ارکان و عناصر مسئولیت اجتماعی برشمرد و تشریح کرد:

در سیاست گذاری اهداف کلان جشنواره می بایست به حوزه فرهنگی و ترویجی مسئولیت اجتماعی توجه ویژه نمود.

وی در پایان پیشنهاد کرد، برای فعالان مسئولیت اجتماعی فرصتی را فراهم نمایید تا هر عملی که از سوی شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شده در قالب گزارش به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

  • یکی از فعالان حوزه csr/ بازنگری بخشی از شیوه نامه

سرکار خانم سمیه رضوی یکی از فعالان حوزه csr بازنگری بخشی از شیوه نامه، ایین نامه و ساختار جشنواره را بر عهده گرفت تا با تبادل نظر با اعضای شورای سیاست گذاری آماده عرضه در جلسه شورای سیاست گذاری نماید.

  • رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی/ موضوع پرسنلی و منابع انسانی

آقای محمد اسکندری رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر یکی از عناصر مسئوولیت اجتماعی با موضوع پرسنلی و منابع انسانی، افزود:

پرسنل و منابع انسانی موضوعی است که باید برای ارزیابی متقاضیان مدنظر قرار گیرد.

  • مشاور مدیرعامل استان ها/ اقدامات وزیر سابق صنعت 

آقای صادقی مشاور مدیرعامل استان ها نیز در این جلسه گفت:

با اقدامات و فعالیت هایی که وزارت صمت و وزیر سابق اقای رزم‌حسینی در اقتصاد مقاومتی و مسئولیت شرکتی شرکت های معین به خصوص در خراسان و کرمان صورت گرفته است، شرکت هایی در این زمینه دارای اقدام و عملکرد بسیار خوبی بودند که می بایست توجه به اقدامات آن ها  و مناطق معین داشت.

  • دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره/ ارسال نظرات حاضرین جلسه 

آقای نادری مجدد در پایان از حاضرین جلسه بدلیل عدم زمان کافی درخواست کرد، دیدگاه، نظرات و فاکتورهای مورد نظر در شیوه نامه را در گروه ایجاد شده در فضای مجازی تبادل کنند و در جلسه بعدی به بررسی دقیق ارکان جشنواره، شیوه نامه و برنامه ها بپردازیم.

  • حاضرین جلسه 

در این جلسه آقای صادقی مشاور مدیرعامل استان ها،  آقای شهرام فرضی معاون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نفت، آقای داوود پیرانی مسئول برنامه csr اداره کل سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، آقای محمد اسکندری رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، آقای امید ساعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شرکت های صنعتی ایران، آقای سید رضا جمشیدی مدیر مسئول رسانه مسئوولیت اجتماعی، سرکار خانم سمیه رضوی یکی از فعالان حوزه csr حضور داشتند.

 

انتهای پیام///

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا