محیط زیست

گیلان خنک می‌شود

سازمان هواشناسی اعلام کرده از بعد از ظهر فردا بارش باران و کاهش محسوس دما در غرب سواحل دریای خزر آغاز شده و روز سه شنبه سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر را هم در بر می‌گیرد.

به گزارش دانستنی ،مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: طی ۳ روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین امروز در شمال آذربایجان غربی نیز رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: از بعد از ظهر فردا ابرناکی، بارش باران و کاهش محسوس دما بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در غرب سواحل دریای خزر آغاز شده و روز سه شنبه علاوه بر سواحل غربی، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و برخی مناطق خراسان شمالی را نیز در بر می گیرد. طی این مدت، بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر امروز تا سه شنبه، مرکز و شرق خلیج فارس و شرق دریای عمان و روز دوشنبه  سه شنبه، دریای خزر مواج است.

هوای تهران از امروز تا پنج شنبه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت طی این مدت به ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید. شهر اهواز طی همین بازه زمانی در گرم ترین ساعات دمای ۴۷ درجه سانتیگراد را نیز تجربه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا