اخبارخودرو

قول ایران خودرو برای اجرای ۱۰۰ درصد استانداردها

دانستنی :مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه رعایت استانداردها در فرآیند تولید خودرو، ضرورتی انکارناپذیراست گفت: تلاش خواهیم کرد برای اجرای استانداردها، در چرخه تولید مکانیزمی طراحی کنیم.

به گزارش دانستنی ،از تسنیم، مدیرعامل ایران خودرو و مدیران و مسئولان صنعت خودروسازی کشور، با رییس و مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران در این سازمان دیدار کردند.

نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار همراهی و مشارکت همه جانبه را در اجرای استانداردها خواستار شد و تاکید کرد: رعایت استانداردها برای ارتقای سطح کیفی و رعایت ایمنی خودروها لازم الاجراء است. وی با اشاره به اینکه سخت گیری های ما به نفع خودروسازان و مردم است تصریح کرد:حتی اگر سخت و دشوار باشد ؛ باید الزامات سازمان ملی استاندارد در خودرو سازی لحاظ شود .

رییس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد : طبق برنامه، خودروهایی که ارتقا کیفیت نداده اند باید ازچرخه تولید خارج شوند.

پیروزبخت، پیشنهاد ادامه فعالیت کمیته ارزیابی مشکلات و رفع موانع تولید را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: با همراهی سایر بخش ها در صنعت خودرو سازی، رونق تولید در این صنعت را شاهد باشیم.

فرشاد مقیمی  مدیرعامل  گروه صنعتی ایران خودرو نیز با بیان اینکه رعایت استانداردها در فرآیند تولید خودرو، ضرورتی انکارناپذیراست گفت : تلاش خواهیم کرد برای اجرای استانداردها، در چرخه تولید مکانیزمی طراحی کنیم.

وی تاکید کرد : تا حد امکان و ظرفیت صنعت کشور، قول می دهیم حتی یک قدم از اجرای استانداردها عقب نشینی نکنیم.

در این دیدار خودرو سازان خواسته های خود را در مقابله با چالشهای موجود در صنعت خودرو سازی اعلام کردند و مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تاکید بر اجرای قوانین و مقررات مصوب در شورای عالی استاندارد ، خواست و مطالبه مردم برای ارتقای کیفیت و ایمنی خودرو را، از اولویت های این سازمان برشمردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا