Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
لزوم ارتقای آموزش و سازماندهی گروه‌های مردمی دوام – آموزش همگانی
دسته‌بندی نشدهزندگی شهری

لزوم ارتقای آموزش و سازماندهی گروه‌های مردمی دوام

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران بر ارتقا کمی و کیفی آموزش و سازماندهی گروه‌های مردمی دوام (داوطلب واکنش اضطراری محله)و نحوه استفاده و بکارگیری اعضای گروه‌ها در اجرای اقدامات پیشگیرانه و زمان بحران تاکید کرد.

 

به گزارش آگاهی مصرف، مهدی بابایی در جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران بر ضرورت و اهمیت آموزش های مستمر در سه حوزه آموزش های شهروندی، تخصصی و گروه مدیران و مسئولان نیز تاکید کرد.

وی اظهارداشت: آموزش مقوله اساسی در حوزه پیشگیری و عملیات حین بحران بوده و جهت اثر بخشی بیشتر آموزش‌ها برگزاری کارگاه‌های عملیاتی بر کلاس های تئوری ارجحیت دارد.

بابایی با اشاره به فعالیت ارزشمند گروه های دوام در محلات تهران خاطرنشان کرد: ارتقا کمی و کیفی گروه های مردمی دوام و نحوه استفاده و بکارگیری اعضا گروه ها در اجرای اقدامات پیشگیرانه و زمان بحران در محلات تهران ضروری است.

وی خواستار توجه ویژه به طرح جامع آموزش مدیریت بحران توسط سازمان مدیریت بحران شد و گفت: بازنگری طرح جامع آموزش حوزه بحران با لحاظ اسناد فرادست به ویژه قانون جدید مدیریت بحران کشور مصوب شهریور ۱۳۹۸ نیز از دیگر موضوعاتی است که باید پیگیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران، ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه ها و نهادهای متولی در حوزه آموزش به ویژه تعامل سازمان با جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس در پیشگیری از بحران ها و آمادگی برای مقابله با بحران را ضروری عنوان کرد.

گروه‌های دوام به معنای داوطلب واکنش اضطراری محله است؛ این گروه‌ها در بسیاری از فعالیت های داوطلبانه محلات شهر تهران فعالیت دارند./ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا