Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/agahim/public_html/wp-blog-header.php on line 4
ایده هایی برای کسب و کار های خانگی – آموزش همگانی
بیشتر بدانیم...

ایده هایی برای کسب و کار های خانگی

امروزه با همه گیری اینترنت و دنیای دیجیتال و همچنین ویروس کوید 19 اغلب کسب و کار ها به سمت اینترنتی شدن رفته و در خانه سوق گرفته اند. واقعیت این است که شما برای ادامه زندگی خود لزوماً نیازی به یافتن “شغل رسمی” ندارید. راه های مختلف تأمین معاش در خانه بسیار بیشتر از آنچه مردم فکر می کنند وجود دارد که شما می توانید برای خود و کاملاً با شرایط خود انجام دهید.

به گزارش آگاهی مصرف  و به نقل از دانستنی آنلاین، ، این مقاله برخی از بهترین ایده های کسب و کار های خانگی را شامل می شود که می توانید در طول زمان آن ها را گسترش و یا تغییر دهید. تمامی مشاغل نام برده برای همه ی افراد مفید نیستند و هر کس می تواند از یک ایده از این لیست استفاده کند تا درآمدی قابل قبول کسب کند. میزان پولی که می توانید بدست آورید به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

میزان انگیزه و پشتکار شما
امید و ایمان داشتن به اینکه شما می توانید در این مسیر رشد کرده و به درامد عالی و رضایت بخش برسید.
البته بعضی از ایده های کسب و کارهای خانگی راحت بوده و نیاز به مهارت و تخصص ندارید بلکه نیاز به سرمایه دارد اما برخی دیگر نیازمنده تخصص و کمی سرمایه است مانند خیاطی.

در زیر لیستی از کسب و کارهایی آورده شده است که می توانید در خانه از آنها بهره ببرید.

طراح وبسایت

اگر علاقمند به رایانه و برنامه نویسی هستید و اینکه فکر می کنید می توانید در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشیید می توانید این شغل را انتخاب کنید. با توجه به اینکه امروزه استفاده مردم از اینترنت و دنیای مجازی بیشتر شده است و بعضی از صاحبان مشاغل صنعتی و حتی خانگی علاقمند به داشتن سایت هستند می توتن در زمینه طراح وب موفقیت بدست آورد. همچنین می توانید برای خود یک وبسایت طراحی کرده و از تخصص خود درامد بیشتری حاصل کنید و کسب و کار خود را نیز گشترش دهید.

فروش لباس

همانطور که همه می دانیم نیاز به خوراک، پوشاک، اکسیژن جز نیازهای ابتدایی هر انسانی است و بسته به وضعیت مالی هر فرد نیاز به لباس او نیز متفاوت است. با توجه به گشترش فضای مجازی و اینکه مردم روزانه زمان زیای از روز خود را در فضای مجازی می گذرانند می توان گفت که فضای مجازی سلیقه ساز زندگی مردم شده است و همچنین نیازهای مردم را گسترش داده و مردم تنوع طلب کرده کرده است. اگر کمی دقت کنیم در گذشته مردم فقط از بازار خرید می کردند و فقط محدود به خرید مدل هایی بودند که در بازار وجود داشت. اما امروزه شبکه های مجازی حتی خرید حضوری را نیز تحت تاثیر قرار داده است. اگر ما بتوانیم یک فروش لباس اینترنتی کوچک راه اندازی کنیم می توانیم به مرور آنرا گشترش داده و حتی در حیطه های مختلف نیز کار کرد. مثلا ابتدا با مانتوهای زنانه، سپس لباس کودک و … این شغل می تواند مناسب هر دو جنس باشد ولی برای زنانی که از بودن در خانه رنج میبرند گزینه ی بسیار مناسبی هست.

معلم موسیقی

امروزه افرادی وجود دارند که زمینه موسیقی استعداد بی نظیری دارند و حتی به درجه ی استادی نیز رسیده اند.

حال این افراد می توانند به عنوان یک معلم خبره ی موسیقی این کسب و کار خانگی را برای خود راه اندازی کنند و در خانه های خود کلاس های خصوصی بگذراند. حتی اگر علاقمند به حضور مردم در خانه های خود نیستید می توانید از فناوری کنفرانس ویدیویی استفاده کنید و جلسات آنلاین را از خانه به دانش آموزان در هر مکان برگزار کنید.

حتی خانواده هایی که می دانند فرزندشان این استعداد را دارد می توانند فرزندان خود را به کلاس موسیقی فرستاده تا بتوانند در آینده این شغل را انتخاب کنند.

نویسندگی آنلاین یا تولید کننده محتوا

هر آنچه را که به صورت آنلاین می خوانید توسط شخصی نوشته شده است و آن نویسنده بابت استعداد و مهارت خود دستمزد دریافت کرده است. با توجه به گشترش دنیای مجازی (تلگرم، ایسنتگرام، یوتیوب و وبسایت) اگر شما فردی هستید در هر زمینه ای تخصص دارید می توانید شغل در خانه تولید کننده محتوا را انتخاب کنید. اگر تحصیل کرده هستید و در زمینه ی درسی خود دانش کافی دارید می توانید با وبسایت های مختلف، پیج ها و… همکاری کنید. البته این موضوع مستلزم این است که شما دانش کافی را برای نوشتن محتوا نیز داشته باشید که یادگیری آن بسیار راحت می باشد و مستلزم زمان زیادی نیست.

طراح داخلی
اگر شما فردی هستید که به طراحی علاقمندین یا حتی در این زمینه مهارت کافی را دارید می توانید از طراحی خود کسب درامد کنید. طراح داخلی یکی از بهترین ایده های تجاری برای هر کسی است که مهارت در سبک و طراحی را دارد. خدمات تزئینات مختص خود را به مشاغل و صاحبان خانه پیشنهاد دهید. برای ارائه این سرویس نیازی به مکان فیزیکی ندارید. شما می توانید بسیاری از کارهای فکری و اداری را از خانه انجام دهید و با مراجعه کنندگان در محل اجرای طرح دیدار کنید.

مشاور رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی و سایت ها نه تنها برای استفاده تجاری بلکه برای افرادی که از استفاده از آن ها لذت می برند نیز محبوب هستند. مشاور رسانه های اجتماعی می تواند برای کمک به سایر مشاغل در شکل دادن و اجرای استراتژی های رسانه های اجتماعی کمک کند .این شغل یک کسب و کار خانگی مناسب برای دانشجویان و جوانان است.

عکاسی

اگر شما فردی هستید که در گرفتن عکس های زیبا مهارت خاصی دارید می توانید حتی با در دست داشتن گوشی های موبایل خود این حرفه را دنبال کرده و به درامد برسید. همچنین این امکان وجود دارد که با توجه به علاقه خود یک عکاس موفق در خانه شوید. شما می توانید یک عکاس عروسی یا عکاس طبیعت باشید. اگر عکاس طبیعت باشید می توانید با اشتراک گذاشتن عکسهای زیبای خود به درامد خوبی برسید. برخی از عکاسان تصمیم می گیرند که علم عکاسی را به دیگران آموزش دهند و از این منظر نیز میتواند شغل خوبی باشد.

یک کتاب الکترونیکی بنویسید و منتشر کنید
اگر شما استعدا نویسندگی دارید و به این کار علاقمند هستید، اکنون هرکسی می تواند اثر خود را بصورت آنلاین منتشر کند، این امکان برای هر کسی فراهم شده است که ثروت خود را از نوشته های خود بدست آورد. اگر عاشق نوشتن هستید و مایلید تبلیغات شخصی خود را انجام دهید، نوشتن یک کتاب الکترونیکی یک روش عالی برای درآمد سریع از خانه است.

مهارت های گرافیکی

صاحبان کسب و کار همیشه به طراحان گرافیک نیاز دارند تا در انتقال بصری اطلاعات از طریق آرم، تبلیغات، پوستر، وب سایت و مواردی از این دست به آنها کمک کنند. ممکن است این مهارت را خودتان به صورت تجربی آموخته باشید یا دارای مدرک معتبر و گواهینامه شرکت در کلاس های گرافیک داشته باشید. اینکه جزو کدام دسته اید فرقی نمیکند بلکه عامل مهم داشتن مهارت بالا است که موجب موفقیت می شود. به غیر از هزینه نرم افزار های طراحی، هزینه های این کار بسیار اندک است و در هر مکانی تنها با یک کامپیوتر انجام می شود.

ترجمه

از مهارت های زبان خود برای ترجمه استفاده کنید. اگر زبان دوم (یا سوم) بلدید، می توانید در خانه به کار ترجمه بپردازید. شروع کار ترجمه می تواند به راحتی ایجاد یک وب سایت یا حتی پیج اینستاگرام اساسی برای تبلیغ خدمات شما باشد. همچنین می توانید با مشاغل مد نظر که ممکن است نیاز به ترجمه از یک زبان به زبان دیگر داشته باشند یا با شبکه ای که فکر می کنید در آینده از خدمات شما بهره مند می شوند، تماس بگیرید و پیشنهاد همکاری دهید.

پرورش قارچ، گل، ماهی، حیوانات

اگر شما فردی هستید که علاقمند به کاراهایی هستید که با طبیعت سر و کار دارد بهترین گزینه ایجاد چنین مشاغلی است. شما می توانید با سرمایه ای کم این شغل ها را برای خود ایجاد کنید. می توانی با شرکت در کلاس های غیرحضوری به این مهارت ها رسیده و کسب کار خود را ایجاد کنید. لازم به ذکر است که چنین شغل هایی نیز حس خوبی به انسان منتقل می کند چون که انسان با طبیعت سروکار دارد مو می تواند شادی آفرین باشد.

صنایع دستی

اگر شما شخصیتی هنری دارید و حتی یک مدل هنر دارید می توانید در خانه ی خود از هنر خود کسب درامد کنید. تصور کنید که فقط هنر میناکاری را آموزش دیده ایم می توانیم از این هنر انواع وسایل مینا را ساخته و البته در کنار آن نیز آموزش دهیم و بعد از مدتی از درامد به دست امده کار خود را گشترش داده و هنرهای دیگر را نیز یاد بگیریم.

نتیجه گیری
اگر به دنبال ایجاد کسب و کار های خانگی هستید، پیش از اقدام باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه زمینه مورد علاقه خود را بشناسید و سعی کنید در همان راستا به دنبال شغل بگردید. قبل از شروع به کار، تعیین کنید که آیا آن کار هدف شما از ایجاد این کسب و کار را تامین میکند یا خیر؟ در کسب و کار های خانگی و کار آفرینی، همه چیز با ایده ای شروع می شود که با گذشت زمان جای رشد دارد. پس به دنبال ایده خوب باشید!/سایت فوت و فن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا